Thursday, August 25, 2011

Akhirnya Blog Saya Ini Berjaya Ditubuhkan!

Assalamualaikum,Salam Sejahtera dan Salam 1 Malaysia.Alhamdullilah dengan izin-Nya saya berjaya menubuhkan Blog yang tak seberapa nie...just for fun untuk mencatat segala yang berlaku dalam hidup,maybe ada sesetengah orang kata Blogger ini "syok sendiri" tapi dari sudut pandangan saya Blogger mencipta Blog untuk meluahkan isi hati mereka bukan untuk membidas atau mengkritik seseorang namun untuk memperbetulkan perkara yang salah dari segi menulis. Mungkin dengan cara berBlog saya boleh mencapai cita-cita saya sebagai seorang novelis atau menjadi penulis setia dalam Blog ini untuk sekian lama. Ini bukan Blog saya yang pertama kerana saya mempunyai Blog Sukan saya sendiri namun saya berfikir apa salahnya saya meluahkan perit getir,suka duka,gembira dan bermacam lagi perasaan ke dalam Blog ini untuk bacaan umum,bukan untuk membuka pekung di dada tetapi sekadar berkongsi... =)

No comments:

Post a Comment